NAjdrsnEjší RZR® všeTKÝCH ČIAS

72 "široký. 168 HP. 32" pneu. 25 "zdvih podvozku. Keď je terén neúprosný a krajina neznáma, nie je tu žiadny priestor pre nováčikov.

nAjmrštnEjŠí 72” zO všeTKÝCH

Kombináciou rýchlej odozvy podvozku so stabilizačnou schopnosťou masívnych pneumatík bol RZR XP Turbo S skonštruovaný pre maximálnu priľnavosť k povrchu trate bez obmedzenia obratnosti a presnosti ovládania celého stroja. Pokiaľ ide o ovládateľnosť v teréne, odskočili sme ostatným konkurentom o veľký krok! Ďalšie informácie získate kliknutím na video.

UltimátnA kombinácia výkonu, odpruženiA a mrštnosti

K víťazstvu nevedú skratky a my sa nikdy s druhým miestom neuspokojíme. Úplne nové RZR XP Turbo S vzdoruje akýmkoľvek pochybnostiam s jeho prelomovým dizajnom prinášajúcim až desivú kombináciu výkonu a absolútne brilantnej ovládateľnosti.

NAjodolnEjší stroj v segmentE

Kompletne prepracovaný, nový RZR XP Turbo S je silnejší a pevnejší v každom ohľade. Výrazné rozmery a masívny postoj vozidla boli integrované do dizajnu, ktorý poskytuje výkon neúnavne a nezastaviteľne.

MONŠTRÓZNE 32” PNEUMATIKY

Vôbec prvýkrát ... 32" BF Goodrich pneu osadené priamo z výroby na 15" hliníkových ráfikoch. Navrhnuté pre viac priľnavosti, ovládateľnosti a niekoľkonásobne vyššiu odolnosti k defektom než Maxxis Bighorn 2.0S. Z dát EPS dokonca plynie menšie namáhanie gumy.

IMPOZANTNÁ 16”SVETLÁ VÝŠKA

Nič iné sa mu nemôže vyrovnať, RZR XP Turbo S vyniká neuveriteľnou hodnotou svetlej výšky 16" a aj keď sme vyskrutkovali svetlú výšku až na takú hodnotu, ťažisko sme udržali stále nízko ... porovnateľne so súčasným RZR XP Turbo!

SVALNATEJŠÍ, KAMKOĽVEK SA POZRIETE...

Každý si môže hodiť na svoju buginu sadu "tridsaťdvojek", ale my ich máme dokonale zladené s kompletne prepracovaným systémom navrhnutým tak, aby zvládol pridanú silu; so silnejšími nápravami a vysoko uchytenými ramenami, 3-krát silnejším pohonným systémom, zosilneným podvozkom a robustnejším pohonným ústrojenstvom s vylepšeným chladením.

NAJSCHOPNEJŠÍ PODVOZOK V SEGMENTE

Tak hladká jazda, že popiera zákony gravitácie. Podvozok Je tak šikovný, že fyzikálne zákony prakticky prepisuje. RZR XP Turbo S kombinuje najpoužívanejšie odpruženie v priemysle s najinteligentnejším systémom odpruženia pre aktívne, okamžité vyhladenie terénu.

25” POUŽITEĽNÉHO ZDVIHU

Žiadny konkurenčný stroj neponúkne také parametre podvozku ako RZR XP Turbo S, ktoré má celých 25" zdvihu podovozku. Parameter zdvih je skutočne využiteľný počas jazdy až po dorazy. Použiteľný zdvih je meraný od spodnej časti pneumatiky po spodnú časť krytu podvozku až po plné zvesenie vozidla.

FOX® 3.0 IBP LIVE VALVE TLMIČE

Novo vylepšené tlmiče Internal Bypass FOX® s výrazne vylepšenou kalibráciou systému Dynamix Active Suspension pre optimalizáciu každého milimetra zdvihu podovzku ako pre komfortnú jazdu pri nízkych rýchlostiach, tak pre maximálnu výkonnosť pri vysokých rýchlostiach.

DYNAMIX ACTIVE SUSPENSION™

Aktívne zavesenie Dynamix bolo navrhnuté pre tých z Vás, ktorí už nechcete robiť kompromisy medzi nastavením podvozku pre pohodlnú jazdu, alebo pre maximálnu výkonnosť; teraz máte k dispozícii oboje naraz, pretože systém Dynamix nastavuje podvozok plne automaticky počas jazdy.

Kompletne nový zvonku aj zvnútra

Vnútri temného srdca Selye bol prepracovaný kompletne celý kokpit - inštinktívny v povahe, intuitívny v ovládaní a účelný v detailoch. Za hranicou pohodlia, dravým vzhľadom a agresívnym LED osvetlením odhaľuje vozidlo svoj skutočný prvotný účel.

NOVÉ MIESTO PRE VODIČA

Nová pozícia vodiča je spojená s tvarovanou strechou, čo vo výsledku zapríčinilo lepší výhľad z vozidla a pretekmi inšpirovanú, ešte pohodlnejšiu ergonómiu. Navyše oproti predchádzajúcim modelom 4-bodové pásy a nový prémiový volant Flat-Bottom Sparco® sú štandardne dodávané už priamo z výroby.

PRETEKÁRSKY KOKPIT

Prakticky navrhnutý kokpit s prepracovaným rozložením prístrojov a ovládačov, ponúka lepšie čítanie informácií počas pohybu v ťažkom teréne aj pri vysokých rýchlostiach. Štandardne dodávaná 7-palcová obrazovka Ride CommandTM a vylepšené úložné riešenia podporujú konektivitu a ďalšie možnosti nastavenia.

HLAVNÉ OSVETLENIE

Vizuálne agresívne LED osvetlenie nielen pomáha definovať hrozivost nového RZR XP Turbo S, ale tiež výrazne zvyšuje viditeľnosť. Nový LED paket osvetlenia obsahuje zatemnené LED svetlomety; signálne svetlá LED; a vysoko viditeľné LED koncové svetlá.

TURBOM PREPLŇOVANÝCH 168 HP & 114 FT-LBS

Od momentu, keď zošliapnete plynový pedál, svetovo najvýkonnejšie RZR ožíva neopísateľným spojením surového výkonu a myseľ paralyzujúcim zrýchlením. Elektrifikovanými agresívnym nastavením škrtiacej klapky a reaktívnym preplňovaním vytvárajúcim závideniahodnú kombináciu výkonu a pre nás charakteristickým krútiacim momentom dostupným od nízkych otáčok, môžu ostatní vaše RZR sledovať iba z diaľky.

RIDE COMMAND™

Prepojenia až za hranice terénnych zážitkov s revolučnou technológiou Ride Command TM. Komunikujte, surfujte s GPS, prepojte cez Bluetooth, sledujte trať a prezrite každý moment na brilantnom 7" dotykovom displeji jednoducho ovládateľnom aj v rukaviciach.

HOMOLOGÁCIA

Tractor -
cena od
35.290,-
EUR
s DPH

FARBY

Select Model Family
Typ motora
ProStar Turbo H.O.; 4-Stroke DOHC turbem preplňovaný dvojvalec
Objem valcov
925 cm3 / 168 HP
Palivový systém
Elektronické vstrekovanie paliva
Prevodovka/Koncový pohon
Automatická PVT P/R/N/L/H
Typy jazdných režimov
Extrémne výkonný Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD
Chladenie
Kvapalina
Predná náprava
Vysoko uchytené dvojité A-ramená so stabilizátorovou tyčou, 63 cm použiteľného zdvihu tlmiča a 48.2 cm zdvihom kolesa
Zadná náprava
Vysoko uchytené dvojité A-ramená so stabilizátorovou tyčou, 63 cm použiteľného zdvihu tlmiča a 48.2 cm zdvihom kolesa
Predné/zadné brzdy
Hydraulické diskové na všetkých 4 kolesách s 3 piestikovými strmeňmi vpredu a 2 piestikovými strmeňmi vzadu
Parkovacia brzda
Poloha P na prevodovke
Predné pneumatiky
32 x 10-15; ITP COYOTE (8-Ply Rated)
Zadné pneumatiky
32 x 10-15; ITP COYOTE (8-Ply Rated)
Ráfiky
38.1 cm Liaty hliník
Rozmery úložnej plochy (D x Š x V)
72.0 x 57.0 x 17.8 cm
Kapacita predného/zadného nosiča alebo úložnej plochy
- / 136.1 kg
Objem palivovej nádrže
35.9 L
Svetlá výška
40.6 cm
Celkové rozmery vozidla (D x Š x V)
302.2 x 182.8 x 187.3 cm
Rázvor kolies
228.6 cm
Teoretická suchá hmotnosť
779 kg
Systém uchytenia nákladu
Lock & Ride
Maximálne zaťaženie ťažného zariadenia v ťahu
-
Tažné zariadenie/ typ
-
Prístroje
RIDE COMMAND™ 7" displej ovládateľný v rukaviciach: vizualizácie Dynamix, digitálne prístroje, zabudované GPS mapovanie, Bluetooth & USB konektivita so smartfónmi, ovládanie GoPro® Control (GoPro® kamera nie je súčasťou), príprava pre AM/FM rádio, príprava na intercom. Integrovaná aplikácia Ride Command (jazda v skupine, nasleduj lídra, štatistiky okruhu). Digitálny displej na prístrojovej doske, otáčkomer, počítadlo kilometrov, tachometer, počítadlo najazdených kilometrov, teplota chladiacej kvapaliny, voltmeter, merač prevádzkových hodín, indikátor prevádzky, hodiny, ukazovateľ prevodových stupňov, ukazovateľ stavu paliva, svetelný indikátor vysokej teploty, svetelná signalizácia bezpečnostných pásov, zobrazenie poruchových kódov, zásuvka DC, hliníková strecha, Premium Sparco volant, zadná kamera, príprava pre prednú kameru, systém Dynamix s voliteľnými módmi, panel vypínačov.
Varianty
L7e

CENY s DPH:
RZR XP Turbo S [Color TBD] [Not NRMM) Quad [L7e] ..... 35.290,-EUR
trail
ADRENALÍN
PRETEKY
PRÁCA

NÁJSŤ NAJBLIŽŠIEHO DEALERA

ZOBRAZIŤ ZOZNAM
POSLEDNÉ NOVINKY