Motor 168HP PROSTAR® TURBO H.O.

Pre tých, ktorí veria, že nikdy nie je dosť, 168HP Polaris ProStar® Turbo H.O. motor posunul extrémny výkon na úplne novú úroveň. ProStar® Turbo H.O. je najvýkonnejší motor RZR® dostupný v segmente pre bezkonkurenčný výkon, krútiaci moment, trvanlivosť a mimoriadne vzrušenie pri jazde. Nový motor je skonštruovaný pre výkon a trvanlivosť s kovanými piestami, kľukovým hriadeľom 270 stupňov, vysoko pevnými spojovacími tyčami, uzavretým valcom a výfukovými ventilmi naplnenými sodíkom. Na kontrolu masívnej sily dodanej systémom ProStar® Turbo H.O. bol systém riadenia motora aktualizovaný aj s vylepšenou detekciou klepania a boost-riadenia, ako aj s injektormi s vysokým prietokom paliva a novými vačkovými hriadeľmi. Všetky tieto systémy umožňujú motoru dodávať maximálny výkon za všetkých podmienok.

masívny krútiaci moment pre off-road jazdu

S neuveriteľným 95% krútiaceho momentu, ktorý je k dispozícii od 5 000 do 8 000 ot./min., RZR® XP Turbo prináša pozoruhodný výkon hneď od začiatku a pokračuje v dodávaní až k masívnemu krútiacemu momentu s maximálnou úrovňou 114 ft-lbs! Táto vlastnosť je ideálna pre všetky druhy jazdy vrátane prekonávania skalných útvarov, náročných terénov, púšte a dún.

prenos extrémneho výkonu do extrémnej výkonnosti

Aby bolo možné využiť všetku energiu a preniesť ju na zem, model RZR® XP Turbo EPS je vybavený pohonnou jednotkou, ktorá je navrhnutá pre trvanlivosť, účinnosť a jednoduchosť ovládania. Vysoko výkonná pohonná jednotka je vybavená vysoko výkonnou prevodovkou Polaris (PVT) s úplne najnovším a najsilnejším hnacím remeňom, aby ste sa uistili, že všetka sdila motoru sa prenesie do výkonnosti vozidla. Pohonná jednotka obsahuje aj silnejšie zadné poloosi, ktoré dodávajú energiu zadným kolesám, ako aj vysoko výkonnú prevodovku pre True All-Wheel pohon na všetky kolesá, čím spoľahlivo dodáva energiu na prednú časť. A tento pohon nie je len odolný a účinný, ale je to plne automatický PVT efektívne dodávajúci optimálny výkon za všetkých podmienok a poskytuje jednoduché ovládanie, ktoré vyhovuje jazdcom všetkých typov.

chladiaci systém pre agresívne prostredia

RZR XP Turbo je vybavený kompletne modernizovaným chladiacim systémom pre spoľahlivý výkon pri extrémnych teplotách. Zvyšovanie výkonu chladenia zahŕňa o 20% väčší chladič motora pre väčšiu chladiacu kapacitu a obrovský predný gril, ktorý je o 40% väčší na zvýšenie prietoku vzduchu k radiátorom pri akejkoľvek rýchlosti vozidla. Za novým chladičom je nový, výkonnejší ventilátor s premenlivou rýchlosťou, ktorý nielenže nasáva o 25% viac vzduchu cez systém ale pracuje len vtedy, keď je to potrebné kôli tichšej jazde. A väčšie obojstranné zadné prívody vzduchu spárované so zdokonaleným dizajnom krytu spojky pomáha efektívnejšie čerpať vzduch k nového remeňu, udržiavajúc ho až o 30 stupňov chladnejší a tým udržiavať spoľahlivú jazdu aj v najtvrdších podmienkach.

prémiové tlmiče fox s vnútorným bypasom

S vyšším výkonom v segmente vozidiel side-by-side bol pre RZR XP® Turbo požadoný pokročilejší systém zavesenia. RZR XP® Turbo sa inšpirovalo závesnými systémami inšpirovanými kamiónmi, ktoré sa osvedčili v legendárnom modeli RZR XP® 1000. Ale RZR XP® Turbo ich prenáša na úplne novú úroveň s prémiovými tlmičmi FOX Podium Internal Bypass. S 5 kompresnými zónami má 5 unikátnych nárazových zostáv zabalených do 1, aby sa prispôsobili akémukoľvek terénu pri akejkoľvek rýchlosti bez kompromisov. Keď sa dostanete za volantom RZR XP® Turbo, dostanete to najlepšie zo všetkých svetov s bezhraničným pocitom bez ohľadu na to, ako jazdíte.

pruženie inšpirované závodnými strojmi

Zadné zavesenie inšpirované závodnými strojmi, s 3 vlečnými ramenami ponúka neuveriteľný zdvih zadných kolies 18 palcov a obsahuje nové zadné radiusové tyče, ktoré sú nielen silnejšie, ale aj ľahšie. V porovnaní s ohromujúcim 16-palcovým zdvihom na prednej náprave kráľ rodiny RZR® XP TURBO EPS dobyje aj ten najhorší terén, ktorý matka príroda ponúka. A s 24 polohami presne vyladené odpruženie sa dá ešte viac prispôsobiť každému jazdnému stavu a zaistiť, že RZR XP Turbo dokáže prekonať najťažší terén, pričom jazda bude hladká a príjemná. Legendárny systém zavesenia má tiež veľké vinuté pružiny; Horná pružina s progresívnym pomerom pruženia je ľahká pružina, ktorá absorbuje malé nárazy, zatiaľ čo tuhá hlavná pružina udržuje svetlú výšku a absorbuje väčšie nárazy v nerovnom teréne.

karoséria a stabilizačné tyče

RZR XP® Turbo EPS je RZR® s najlepším ovládaním, čo prináša dokonalú kontrolu v každom stave. V kombinácii s technológiou FOX PODIUM Internal Bypass Shock je RZR XP Turbo vybavená prednou a zadnou stabilizačnou tyčou, ktoré takmer celkom eliminujú náklony a rázy karosérie, čo výrazne zlepšuje ovládanie a ovládanie.

svetlá výška najlepsšia v triede

RZR XP Turbo je postavený na 90 palcovom rázvore s 13,5 palcovou svetlou výškou. Kombinácia podvozku a odpruženia vyhladzuje najdrsnejší terén bez nežiaduceho rozstupu podvozku; a poskytuje bezkonkurenčnú kontrolu a pohodlie bez obetovania agility. Ponúka vám naše legendárne presné ovládanie aj v najnáročnejšom teréne.

rýchlejšie zatáčanie s riadením inšpirovaným závodnými strojmi

Rýchlo reagujúce riadenie s otočením volantu o 1,5 otáčky bolo inšpirované závodnými strojmi. Systém je spárovaný so štandardným elektronickým posilňovačom riadenia, ktorý zabezpečuje bezkonkurenčnú manipuláciu s vozidlom a rýchlu spätnú väzbu na pokyny vodiča.

vysokovýkonný pohon všetkých kolies TRUE ON-DEMAND AWD

Vysoko výkonný systém True-On-Demand s pohonom všetkých kolies poskytuje maximálnu citlivosť na terén. Systém má silnejší pohon s malým pomerom, aby sa predné kolesá udržali v zábere s vyšším účinkom a dlhšie aby tak maximalizovali prenos energie na zem.

centralizovaný kokpit

Každý RZR je špeciálne navrhnutý tak, aby poskytol vodičovi a cestujúcemu najlepší pocit z jazdy na trhu. Z patentovaného dizajnu, ktorý umiestňuje motor za sedadlom a cestujúcich smerom do stredu vozidla, RZR poskytuje nízke ťažisko pre bezkonkurenčnú manipuláciu a priľnavosť k povrchu.

optimalizovaná poloha vodiča

Pre lepšiu polohu vodiča má RZR XP® Turbo sedadlo vodiča polohované pre pohodlnejšiu jazdu. Uhol umiestňuje vodiča bližšie k volantu, čím sa kolená priblížia k telu, aby sa znížila únava ramien a prirodzenejšia poloha vodiča.

pohodlnný a praktický interiér

Kokpit RZR XP® Turbo ponúka maximálne pohodlie najlepšie zo všetkých RZR. Digitálne ukazovatele sú ľahko viditeľné a nový 4-polohový kľúč s príslušnou pozíciou efektívne využíva energiu batérie, či už keď ste s priateľmi na vašom obľúbenom mieste, pri počúvaní hudby alebo pri napájaní vašich svetiel. Volant s vysokým výkonom a nastaviteľnou sklopnosťou 10 ", centrálny úložný box s držiakom mobilného telefónu umiestnia všetko na dosah, vrátane prepracovanej schránky s rýchlou otočnou západkou. Opora pod nohy vodiča a spolujazdca a nastaviteľné posúvače sedadiel vám umožňujú jemne vyladiť polohu sedenia a technológia Dryseat odoláva vlhkosti, zatiaľ čo interiérové osvetlenie LED dodáva štýl.

POLARIS príslušenstvo™

Polaris Engineered Accessories ™ sú navrhnuté tak, aby spĺňali najvyššiu kvalitu dizajnu, integrácie a funkčnosti. Polaris Engineered Accessories ™ prichádzajú s jednoročnou zárukou od výrobcu a nenarúšajú záruku vášho vozidla a robia z nich preferovanú voľbu pre prispôsobenie vášho RZR®.

1.6 MILióna spôsobov ako prispôsobiť vaše RZR®

Pozrite sa na viac ako 1,6 milióna spôsobov, ako si prispôsobiť váš RZR® s príslušenstvom, aby ste si vy a váš RZR® boli jedineční.

HOMOLOGÁCIA

Tractor -
cena od
27.900,-
EUR
s DPH
L7e -
cena od
27.900
EUR
s DPH

FARBY

Select Model Family
Typ motora
4-taktný DOHC 2-valec preplňovaný turbodúchadlom
Objem valcov
925 cc
Palivový systém
Elektronické vstrekovanie paliva
Prevodovka/Koncový pohon
Automatická PVT P/R/N/L/H
Typy jazdných režimov
Vysoko výkonný On-Demand True AWD/2WD
Chladenie
Kvapalina
Predná náprava
Dvojité A-ramená so stabilizátorovou tyčou, Walker Evans nastaviteľné tlmiče so zdvihom 16" (40.6 cm)
Zadná náprava
Vlečné ramená so stabilizátorovou tyčou, Walker Evans nastaviteľné tlmiče so zdvihom 18" (45.7 cm)
Predné/zadné brzdy
4 hydraulické diskové s 3-piestikovými strmeňmi vpredu a 2-piestikovými stmeňmi vzadu
Parkovacia brzda
Mód P na riadiacej páke
Predné pneumatiky
29 x 9-14; Maxxis Bighorn
Zadné pneumatiky
29 x 11-14; Maxxis Bighorn
Ráfiky
Liaty hliník
Rozmery úložnej plochy (D x Š x V)
72 x 57 x 17.8 cm
Kapacita predného/zadného nosiča alebo úložnej plochy
- / 136.1 kg
Objem palivovej nádrže
36 L
Svetlá výška
34.3 cm
Celkové rozmery vozidla (D x Š x V)
302.2 x 162.6 x 187.3 cm
Rázvor kolies
228.6 cm
Teoretická suchá hmotnosť
678.1 kg
Systém uchytenia nákladu
Lock & Ride
Maximálne zaťaženie ťažného zariadenia v ťahu
680.4 kg
Tažné zariadenie/ typ
Štandardné/1.25" guľa
Prístroje
Digitálny ukazovateľ, rýchlomer, počítadlo kilometrov, denný počet kilometrov, prevádzkové hodiny, hodiny, ukazovateľ radenia, palivomer, signalizácia vysokej teploty motora, signalizácia stavu batérie, DC zásuvka.
Varianty
Tractor, L7e

CENY s DPH:
RZR 64" XP Turbo EPS [Color TBD] [Not NRMM) Quad [L7e] ..... 27.900,-EUR
trail
ADRENALÍN
PRETEKY
PRÁCA

NÁJSŤ NAJBLIŽŠIEHO DEALERA

ZOBRAZIŤ ZOZNAM
POSLEDNÉ NOVINKY